2009-10-26
22:50:07

SuperSvamp!

Idag köpte jag en mössa, som jag tyckte jag såg snygg ut i...

Jag kan aldrig ha mössor för jag har så kort hår, det ser inte klokt ut! Men nu har jag lyckats spar åtminstone luggen, så nu såg det helt vettigt ut tyckte jag!
Så då tänkte jag att jag lägger ut en bild direkt från HM så får ni se hur den ser ut...:

Men den ser ju för satan inte klok ut på bilden!!!
Kommer jag bli en av bröderna Mario och Luigis svampar????

Tjaaa...
Postat av: jessica

Ser jag någon söt nintendosvamp på stan eller smygandes runt kyrkan så vet jag vem det är..... du e rolig du.

2009-10-27 | 22:47:07
Postat av: jessica

Ja, ser jag någon söt nintendosvamp på stan eller smygandes runt kyrkan så vet jag vem det är.... du e rolig du.

2009-10-27 | 22:52:03
Postat av: Marie

Hahaha! Håll utkik!!

2009-10-28 | 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: