2010-02-06
22:14:55

En dag i slalombacken!

Idag har vi haft en dag i skidbacken. Först åkte vi en sväng på förmiddagen, men mina pjäxor är verkligen inte sköna, köpte dem nya i höstas men de har aldrig känts bra, så det blev en sväng till Falköping för att byta.
Så nu har jag vita pjäxor istället för blå...Teddy passade på att byta sin skidor mot ett par likadana som jag har. Sen åkte vi till backen igen en timme för att prova nya pjäxor o skidor.
Vet inte varför, men mina tår somnar hela tiden, men pjäxorna satt bra och klämde ingenstans, så jag vet inte varför?
Men sen fick vi åka hem för Linus mådde inte bra, och stackarn blev magsjuk ett tag senare...
Inga kort från backen, min jäkla skittelefon lägger av när det går under nollan ute...Tacka vet jag Nokia!

Jag åkte sen vidare till gymet och nu är jag så stum i benen så jag knappt kan gå ;-)
Lax med pesto och grönsaker i ugn med keso till kvällsmat. Så himla gott!!
Melodifestivalen och Ghostbusters, riktig nostalgi!! Få se om jag kan sova inatt utan marddrömmar;-)



Nu är det gonatt vänner!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: