2010-05-03
19:37:49

Håll tummarna!!!

Visar inte fukttestet nåt alldeles galet så är vi lyckliga ägare till 2 husvagnar på onsdag:-)
Så nu kan vi åka på varsitt håll i sommar!!

Nääee...
Vår kära gamla Abbey har vi nu vuxit ur så den får vi försöka sälja, om nån vill ha en goding från 70-talet vill säga. Den är jättecharmig, men som sagt, vi har vuxit ur den...

Så nu väntar vi med spänning!!!!
Postat av: Hillis

Vad vill ni ha för gamla husvagnen då??

2010-05-04 | 09:40:48
Postat av: Marie

15000:- Intresserad??

2010-05-04 | 19:33:35
Postat av: Patricia

Hej!!!

Jag säljer barnkläder, ett märke som heter Rabdido. Jag erbjuder nu alla mina bloggläsare 10% i webshoppen och eftersom du också läst på min blogg vill jag erbjuda dig och dina bloggläsare samma sak! Om du är intresserad kan du lägga ut denna text på din blogg!



10% i webshopen! På www.rabdido.se

I vår webshop kan du rabdidohandla när du vill. Om du anger kod: PatAxe145 får du 10% rabatt på dina köp i webshopen. Du kan använda din rabattkod hur många gånger du vill. Rabatten justeras i efterhand, du kommer få ytterligare en orderbekräftelse senast 48 timmar efter att du registrerat din order.

Aktuell kollektion säljs bara på homepartyvisning, den kan du inte beställa via webshop. Vill du handla ur aktuell kollektion hjälper jag dig gärna med en beställning. Kontakta mig! Kanske vill du själv vara värdinna för en visning av rabdidos färgstarka kläder? Förutom härlig shopping i lugn och ro tillsammans med vännerna får du då en förmånlig värdinnerabatt/gåva.

[email protected]

2010-05-05 | 11:33:23
URL: http://patriciaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Hillis

Vi har lite planer på en, men vi får nog ändå vänta tills Andreas börjat jobba...

2010-05-05 | 13:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: