2011-04-20
21:31:41

Är katastrofdålig...

...på att uppdatera!
Nya telefonen har tagit kvällstiden till fånga och de 20% jag minskat min arbetstid med har jag lagt på en annan arbetsplats;-)
Men livet är härligt att leva och nu när våren är här blev det ju inte sämre precis!
Och nu kommer påskhelgen med allt va det innebär! Vi ska fira 3 födelsedagar och en uppståndelse;-) Så i morgon är det paketfixardagen och bilhämtardagen, och handlardagen och städardagen och jobbkväll...
Men med tanke på att bilen ska hämtas i Nässjö så får jag nog stryka några punkter...Kanske inte jobbarkvällen då...
Låååångfredagen verkar vara en bra dag att städa på, inte ska man ha kul på långfredan inte! Men handla är väl bäst att göra i morgon om vi vill ha nåt att äta i påsk!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: