2011-12-18
20:01:02

En helg i december!


"Min" gran!

"Barnens" gran

Åh nu är det mycket jul i stugan!! Huset är pyntat, granarna är klädda, knäcken är kokad och pepparkaksburken är näst intill TOM!! Lika bra det! Ingen som är sugen efter jul iallafall:-)

Käraste Emma är här och kommer stanna tills på torsdag. Idag jobbar hon och det känndes konstigt när vi skulle äta kvällsmat, det fattades nån vid bordet... Märks att hon hör till familjen!
Jag har förresten fått en fantastisk julklapp av Emma. Hon har lagt ner en enorm tid på att spara ner hela min blogg 4 år bakåt och lagt på cd! Åh va glad jag blev!! 4 års liv finns nu för alltid sparat till våra barn! Tusen Tack Emma!!

1,5 timme effektiv shopping har jag och min man ägnat åt oss idag, det tar på den långa önskelistan, men några klappar återstår. Men vi har ju några dagar på oss!
Eftermiddagen blev en riktig myseftermiddag, Marie å Rickard och barnen kom och fikade och sen såg vi nya Smurffilmen tillsammans! Riktigt bra faktiskt!
Deras kisse Rex passade på att mysa han oxå, har aldrig träffat en sån skön katt som han!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: