2011-05-17
21:06:09

Inte på topp!

Nää, åkte faktiskt hem från jobbet vid 14-tiden idag för att lägga mej i soffan. Sista timmarna på jobbet så uppfattades jag nog som lätt störd, dement virrpanna. Det var som gröt i skallen, och med en rejäl förkylning så slutade det med att jag inte kom ihåg vem jag pratade med i telefonen minuten efter jag la på, irrade runt i köket men fick inget gjort och hade helt plötsligt noll koll på almanackan...
Sagt å gjort, jag passade över bollarna till Sanna och åkte hem o la mej. 7 dagar på jobbet utan ledig dag sätter sina spår tydligen;-)

I morgon är jag ledig och förhoppningsvis ligger jag inte helt däckad av förkylningen utan kan njuta ihop med Malisen!

Postat av: Linda

Krya på dej!!!

å du, din blogg är fantastisk...



kram Linda

2011-05-18 | 07:19:19
URL: http://linda-mellis.blogspot.com
Postat av: Marie

Tack Linda;-)

2011-05-19 | 15:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: