2012-01-13
16:31:41

Andra halvåret av 2011

Juli:
Åh jösses vad vi njöt den här månaden! Jag jobbade visserligen flera av veckorna, men det gjorde inget. Vi utnyttjade varenda ledig stund till utflykter, husvagnsturer och altanslapp.
En tur till Hökensås semesterby med familjen Holmgren, Harge igen med familjerna Lindh/Lundgren/Pettersson.
Jag lärde mej virka!
Jag vann i minigolf för första gången!!!
Köpte nytt förtält!
Familjen Modig flyttade 70 mil söderut och bosatte sej 10 minuter härifrån!
Vi smaskade biggaråer från Linus träd.
Amalia cyklade 7 km till stan!
Vi påbörjar vår Skåneresa med Martin o Linda i Halmstad;-)

Augusti:
Resan i Skåne fortsätter och vi har toppenväder hela tiden!
Maja fyller 9 år!
LEGOLAND!!! Vilken resa! Så perfekt allting var! Boendet var superduper, jag var inte sjösjuk, Legoland var toppen. Ja allt var bra!
Teddy fyller år och vi har kräftskiva!
Sen var det dags för skol och jobbstart och då blev det höst...

September:
Jag åker till Stockholm med jobbet och mår gött!
Upptäcker mögel i sovrummet, men kunde åtgärda det tack o lov!
Amalia debuterar his frisören vilket var välbehövligt!
Jag fick glasögon...
Vi beställer fönster till huset!
Bakar många äpplepajer...
Och jag fyller visst år!

Oktober:
Bålgetingbo på vinden som ger oss fuktskada i vardagsrummet...
Hade ett vetenskapligt test av Nonstop på jobbet...
Mamma och pappas kattunge Pepsi bor här i en vecka.
Bakar sjukt många Kolakakor!

November:
Fönsterbytet inleds!
Emma & Philip är här över en helg och vi kollar in Just dance!
Amalia är med i sin första hopptävling!
Jag & Emma bakar Macrones för första gången!
Yes! Lämnar in semesteransökan för v5!!
Linus fyller år!!

December:
Stressar!
Går på barnens julspel, teateruppvisning, lucia mm
Stressar!
Nätshoppar.
Jobbar!
Julpyntar
Magsjuka
Träffar massor av vänner!
Har en supernajs jul och nyår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: