2012-01-10
20:10:46

Kiss i sängen å ha det bra, ligger INTE och funderar!

Vaknade med en märklig känsla av att nått va fel. Klockan var 05.25 och jag var genomblöt, det var även 4-åringen som låg tätt tätt intill mej och som antagligen borde kissaten gång till innan hon la sej...Suck suck suck...Kliva upp och duscha, lägga i en tvättmaskin och nu då?
Klockan är 05.50 och jag är nästintill sminkad å klar. Fredrik fick lämna på dagis och jag åkte till jobbet lite tidigare än vanligt;-) Full av energi började jag möblera om på kontoret. Har inte kännt mej tillfreds med min skrivbordsplats, så jag bökade runt ett tag tills de andra dök upp och gick in i samma iver som jag:-)
Jisses va vi röjde, slängde och fixade! Blev riktigt bra faktiskt! Nu hoppas jag att få jobba lite mer ostört!
Dagen gick snabbt som bare den, hämtade sen barnen och åkte hem och fortsatte i tvättstugan, tömde diskmaskinen, gjorde en hemgjord pizza medan maken bakade limpor och Amalia rörde ihop något...typ chokladtjofräs!

Allting ser ju ut att jäsa;-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: