2012-01-13
15:17:34

Första halvåret av 2011

Januari:
Då gick vår underbara/tokiga/vackra hund vidare mot fagrare ängar..Det var en riktigt jobbig tid, fortfarande kan jag komma på mej själv med att tro att han finns här...
Vi åkte till Kläppen och hade en fantastisk vecka där! Underbart väder och glada barn!

Februari:
Börjar med magsjuka...
Vi renoverar hallen, eller snarare Svärfar;-) Fulfuru blir vit och vita väggar blir gröna!
Amalia bröjar ridskola, som hon har längtat!
Jag erbjuds arbetsledartjänst och våndas, men tackar ja.
Bakar haschkakor med Emma och har allmänt roligt!

Mars:
Lindvallen med Martin & Linda!! Vilken höjdare, jägermeister och våfflor:-)
Är lycklig över att våren verkar vara på ingång!
Bokar Legoland till sommaren!

April:
Geocaching kom in i mitt liv! Emma tar med oss på diverse upptåg!
Värmen kommer, på korten från påsk så springer alla barn i shorts och tshirt!
Vi byter bil, nu har vi en blå volvo!
Utflykt till Silverfallen med mamma & pappa

Maj:
Vi lägger matta i trappan ner till källaren.
Målar grunden på huset.
Är på diverse dansuppvisningar, klassbollar mm.
Jobbar rysligt mycket.
Firade 7-årig bröllopsdag.
Någon anonym idiot skickade mail till chefen om att jag svär...herregud, kom med nåt nytt!

Juni:
Startade månaden med premiärtur med husvagnen till vårt underbara Harge! Bad och sol!
Emma slutar som volontär på jobbet...Men kommer för alltid att vara min vän!
Amalia fyller "fuja" år!! En stor dag:-)
Midsommarfirande hela dan med en massa vänner!
Pizzapicknick i stadsparken.
Jobbade...


Postat av: Emmis

Och du kommer alltid att vara min!!

2012-01-14 | 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: