2012-06-04
22:29:03

Update!

Är det pollenallergi eller en mycket envis förkylning? Ingen aning! Men täppt i näsan har jag vart i 2 veckor nu, och även rosslig i halsen. Himla irriterande fram på em på jobbet när man inte får luft genom näsan och låter urknasig när man pratar!

Ikväll satsade jag på Tacos till kvällsmat. Det har vi alltid grejer hemma till! Jodå, när köttfärsen var klar inser jag att vi har, köttfärs, bröd och körsbärstomater, that´s it! Hittade lite dipp från i lördags oxå;-) Amalia valde korvmacka och o´boy istället...;-) Ja, kära nån! Nu måste jag handla igen alltså, fy va tråkigt!!

Annars så är det planering av bröllop på G, himla skojsigt! Mycket ska klaffa och endel saker ska inhandlas, men det börjar nog falla på plats nu, även om inget är klart mer än i hjärnan;-) Det ska ner på papper oxå!

Nu ska jag hämta in det lilla marsvinet för en natt inomus och sen ska jag lägga mej!
Ha det gött!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: