2012-03-09
14:21:00

Vad Netto saknar...

- ordning & reda
- service
- personal
- basvaror
- fräscha grejer

Vad Netto har

- stökigt
- för lite personal
- hyffsade priser
- helt random grejer
- gammalt godis
- vissna blommor

Precis när Netto öppnade i stan åkte jag dit med en mindre inköpslista, typ mjölk, smör, bröd, ost
Hmm, då hade de ingen mjölk så jag fick åka vidare till ICA...
Ibland går jag in för att kika på grejerna, alltså krafset, en gång enbart för att kolla om de verkligen sålde rullatorer;-)
Förra veckan köpte jag en sån där plastad strandkasse och ett par leggings med Barbapappa, Leggingsen är numera redan förpassade till soposrna då hela sömmen i linningen spruckit upp efter 1 användning... Påsen är kvar i garderoben och vängtar på sommaren, frågan är om det är nån idé att använda den...
Men visst lockar de med kul saker, men man hittar ju sällan det man tänkt. Och personalen!? EN i hela butiken, lastpallar står mitt i gången vid kassan och i en hink vid kassan står det tuplanbuntar som var fina förra veckan...

Vad ska man ha Netto till?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: