2007-11-11
10:58:52

Boxningsmatch och badkalas!

Oj, nu var det ett tag sen jag skrev!

Hade extrem lugn myskväll utan barn hos Linda i fredags. Åkte dit vid 19, då Ella lagt sej, och jag servat familjen hemma med diverse mat o urpumpad mjölk!
 Vi käkade o kollade på film. Helt otroligt! Så skööönt!

Var inne på hon & han i går o kollade vad krämerna skulle kosta som jag provat från decleor. Jag har blivit mycket bättre i ansiktet sen jag började med dem. Sammanlagt gick väl krämerna på drygt 1300 spänn...julklapp??...Störande, när man väl hittar nåt som hjälper lite så blir man ruinerad på köpet!

Sen var det dags för Linus badkalas, det var 35 barn och de hade jätteroligt! Vi hade tur o fick Amaliavakt. Therese tog henne i vagnen o gick till konsum. Sen fick hon bada lite med freja när hon kom tillbaka. Efter badkalaset serverades det köttgtyta i Gulliden för familjen i Lövbacken. Varför smakar den aldrig som farmor Ingers köttgryta??? Nåja, den var ok! Hade boxningsmatch allihop med Linus nya boxhandskar han fått av Albin o Jacob. Barnen var ute o lekte i snön till efter 22!
Therese fällde den absolut bästa kommentaren :" Jag måste ha ac i traktorn om jag ska köra snö" Jo, det känns ju viktigt på vintern!!!
Vi hade som vanligt jätteroligt!

I morse fick Teddy sin farsdagpresent, en silverring med barnens namn instansade. Han sa att han blev glad ialla fall! Sen åt vi frukost som Maja dukat fram. Linus ville leka med sin nya experimentlåda, så Teddy satte sej med honom och Maja och Freja som Rolle släpt av med traktorn. Jag sorterade tvätten i källaren!
                   Ja mamma, det gjorde jag och högarna på matsalsbordet är oxå borta!
Postat av: carina

Du tar dig! Duktig tjej, kanske kan bli en resa som belöning år 2020!!!!!

2007-11-12 | 12:36:31
URL: http://sierra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: