2007-11-04
20:08:12

Latmaskens dag!

Ett dygn var våra stora godingar hos mormor o morfar. Vad gjorde vi då???
Hmm, få se nu...Fredrik var ju sjuk...Så vi tillbringade kvällen framför tv:n med Amalia. Svensson svensson och Babben...Men redan kl.21 var jag astrött, hade tatt ett halvt glas vin...Jag gick ner med Malan och la henne o såg på tv i sängen. klockan 21.30 stängde jag av tv:n o somnade...Jag som hade hyrt en film.

Teddy hade en jobbig natt, han hade jätteont i halsen och låg o gnydde. Men vi sov tillslut allihop till 8.45...Utsövd var jag i alla fall.
Kl. 9.20 masade vi oss upp till soffan o såg filmen jag hyrt. Inte förrän halv 12 var den slut o jag tog en dusch o dammsög. Idiothunden är uttråkad och har pipt hela dan...Linus fick i kväll ta ficklampan o gå ut och leka med honom... Åkte sen ut till mamma o pappa och hämtade barnen, gick mammas goda köttfärssås!! Hjälpte mamma att starta en blogg oxå, hon tyckte det var skitkul!     sierra.blogg.se   Hon tror att hon är äldst i sverige med egen blogg, inte då!!!
På vägen hem åkte vi till norra o tände ljus på mormor Elsas grav sen stannade vi i mobacken o tände ett hos Tommy och ett hos farmor Gunvor.

Kebabrulle och hawaii blev det ikväll, har man börjat dagen som en latmask ska man även avsluta dagen så!!!
Nu sover barnen...Teddy känner sej lite sämre igen, hundskrället traskar runt och jag ska kolla på ensam mamma söker!

I morrn ska jag besöka jobbet! Alltid trevligt att träffa Linnea o Moa o gänget!  Å nu är "morsan" tebax. ALICE!!!!

Postat av: Linnea

Ses imorrn då! Kram/Linnea

2007-11-04 | 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: