2008-04-01
21:04:29

Huden...*jippie*...

2 veckor med roaccutan. Vad har hänt?

* Ser inte tillstymmelse till rosacea
* Fortfarande lite plitor
* Torra fnasiga läppar
* Duschat trots att det var en spindel i duschen...(psykiskt instabil)
* Extrem klåda i hårbotten (behöver inte ha med medicinen att göra...)
Jag är så lycklig över att rosacean gett sej, men vågar inte hoppa högt av lycka. Kan vara en ren tillfällighet. Jag har haft bra perioder förr...

Postat av: Anonym

Nämen Hej hej...Här va nåt bekant ja...va kul...Å vilken fin Blogg du har!!!

2008-04-01 | 22:09:48
URL: http://metrobloggen/lenneer.se
Postat av: Anonym

Hej! Jag träffar på tjejer som har liknande problem med sin hy i mitt yrke. Efter Roaccutan så har dom provar Tabletten Diane ett kombinerat p-piller! Gå in på sjukvårdsrådgivningen.se och läs om den, kan vara värt att prova../malin

2008-04-02 | 11:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: