2008-04-11
23:05:43

Nostalgikväll i min ensamhet...

Har en kväll för mej själv i soffan...Eller själv o själv. Det är jag och hela youtube!
Guns n roses för hela slanten! Herregud! 15 år senare och man kan fortfarande varenda text och musikvideorna kan jag utantill. Nu hopar Axl, nu slänger han av sej skjortan. Nu studsar han som en guttaperkaboll!
Vet ni att 3 minuter och 4 sekunder in i "Civil war" kommer mitt favoritparti i den sången.:"d´you wear a black armband when you shot the man..."
Yesterday är den sången jag har mest minnen till. Welcome to the jungle, paradise city, november rain,
live end let die, dont damn me, dont cry, sweet child o´mine, patience...
Nu tror jag både Cissi och Susanne ryser av välbehag, inte sant!?
Så jäkla lessen man vart många gånger att man var ett par år för ung för att fått gå på en konsert...man fick nöja sem med att spela in dem från MTV. Banden finns fortfarande kvar. Och skivorna finns alltid i bilen!
image124

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: