2008-08-22
12:14:09

Jag tror jag blir galen!!!!!!

Den här veckan är full av motgångar. Här kommer ytterligare en!

Vår lokaltidning heter västgötabladet, den har vi prenumererat på till och från i 8 år beroende på om vi jobbat eller vart hemma.
ALDRIG nånsin har vi, som alla andra får, fått den på morgonen. Utan med postutdelningen som för några år sen var runt 15-16 tiden på eftermiddagen. ..Vi ringde tidningen och klagade och bad att vi skulle få tidningen åtminstone på morgonen! Men det var för dyrt att åka extra till oss med tidningen. Jag klagade då till posten om den sena leveransen av vår post. HA! Det hjälpte! Efter det så kommer den alltid före 13!! Men nu fick jag nog på tidningen igen. Grannen som bor 700 meter från oss får tidningen på morgonen!Där VÄNDER postbilen utan att åka till vår postlåda (som dessutom har sällskap av ytterligare 2 lådor som oxå väntar på tidningen). Så nu skickade jag ett mail till tidningen i förrgår om att jag VILL ha tidningen på morgonen precis som grannen.
Men men, det var posten och tidningstjänst som höll i de trådarna, men de skulle kontakata dem och se om det gick att påverka!
Idag kom det ett brev på posten FRÅN posten!
"Från och med den 8 september kommer ni att få er post något senare än idag. Detta beror på att vi ska börja med maskinell sortering av post istället för manuell. Detta för att det ska gå fortare på morgonen med sorteringen. Men brevbärarna ska få längre tid på sej att dela ut posten"

Rimmar detta??? Icke! De ska få ett mail från mej!!!!
Postat av: Tantalorum

Det är rätta takter tjejen. På dem bara, det är klart att du ska ha din tidning på morgonen.

// Tantalorum

2008-08-22 | 14:07:46
URL: http://tantalorum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: