2008-12-31
14:04:58

Nyårskrönika

På tv och i tidningar så är det alltid en nyårskrönika den här dagen. Så även på magulli.blogg.se!
Många bilder och minnen lär det bli, saker och människor som på olika sätt berört vår familj under året!

Så, vi börjar väl med Januari 2008...


Nyårsdagens morgon och en pigg Tobbe!

Februari 2008


Lilla Filippa döps, och vi kom i tid...

Barnen ordnade pyjamasparty med kusinerna Agnes och Melvin

Amalia ser fortfarande ut som en bebis...

Anna-Carins möhippa

Mars 2008


Amalia ställer sej upp på egen hand

Jag inleder min kamp mot rosacea!!

Kusin Vilmer döps.

April 2008


Vår trogne vän "snabeldrake" går vidare mot nästa värld...sorgen är tung...
 
Våren har kommit till Gulliden

Bröllopsförberedelser...

"Du är min man..." Anna-Carin sjöng så inte ett öga var torrt!

Party hela natten och ser ni...huden är OK!

Maj 2008


Amalia har upptäckt det underbara med Teletubbies!

Vårstädning, mycket sällsynt...

Fest med jobbet...hmmm...

Heldag på Liseberg!

Amalia fyllde 1 år!

Juni 2008


Poolparty hos Stefan och Åsa

Funny Bunny på farmor Ingas födelsedag.

Min älskade Farmor och jag!

Linus slutar 1:an

Midsommar i Falekvarna

Juli 2008


Sommaren är här!!!

Hökörning i Gulliden

Foppatofflornas tid och huset fullt av barn!

På picknick i Vadstena.

Farfar i skuggan efter god middag i Hjo.

Augusti 2008


Det är 28 grader varmt ute, vi tapetserar...

Maja fyller 6 år!

Med husvagnen i Strömstad!

September 2008


Jag och Tesan partar i Lysekil med jobbet!

Jag firar min 30-årsdag med en 70-talsfest!

Oktober 2008


Hösten är här...

Halloween!!!!!

Teddy och Malisen på jakt!

November 2008


På badsemester med Holmgrens!

Malisen får frisyren fixad av Therese.

Linus fyllde 8 år!

December 2008


Amalias första Luciafirande

Hela tjejgänget på fest i Göteborg för att fira Marie´s 30-årsdag!

Årets julgran är införskaffad!

I väntan jultomten!

Och han kom i år oxå!

Nyårsaftonens bilder får ni se en annan dag!
Jag önskar alla ett riktigt Gott Nytt År!
Kram/ Marie
Postat av: Stina

Gott nytt år på er oxå

2008-12-31 | 16:38:59
URL: http://mammitsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu är jag också med på blogg-tåget! Gott nytt till hela familjen! Och tack för julkortet förresten, jättefint.

2009-01-01 | 15:01:53
URL: http://www.trisselina.blogspot.com/
Postat av: carina

Och var kom mor och far med i bilden då?????? Tänk på arvet!(Gamla obesiktade bilar) Tänk och begrunda.

2009-01-01 | 18:33:46
URL: http://sierra.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, tack för fin nyårskrönika! Vad roligt att få se hur Malisen ändrat sig från bäbbe till stor tjej!

Gott Nytt År!

KRAM

2009-01-01 | 18:38:38
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: