2008-12-07
11:36:51

Sjukhuset del 5

Jag har vart i Götet på fest!
Stort TACK till Marie och Joakim för en fantastiskt rolig fest!!! Helt suveränt, verkligen!! Ska skriva mer om den senare!

Jag åkte hem på natten och la mej hos mamma o pappa där barnen sov över. Sov 3 timmar och vaknade av risig mage, igen...Sen kommer barnen upp, Maja har kräkts på natten, Linus klagar på magont och Amalia har diarre...
Linus äter en macka o går på toa o kräks...Mamma mår illa...
Jag tar med mej barnen o åker hem. Hemma ligger Teddy och är inte så vansinnigt mycket piggare än dan innan.

Ett steg fram och två tillbaka just nu. Nu ska vi äta rostat macka o se på en film i soffan.
Postat av: Marie

Usch, jag lider verkligen med er! Men det är tur i oturen att allt det här kommer nu innan jul!



Krya på er allihop!



Kram!

2008-12-07 | 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: