2008-12-19
22:11:55

Tomteverkstan i full gång!

Sitter här och suger på en alldeles perfekt knäck!
Julen kommer inte bli perfekt i år, för min del, men för barnen hoppas jag den blir det!
Här är skit i hörnen och kommer så vara även på julafton, för barnen spelar det ingen roll. Men om inte tomtarna är på plats...då kommer de reagera!
Har inte haft vare sej lust eller ork att ta tag i det stora julstöket! Har bara gjort sånt som jag tycker är kul och viktigt!
Typ julgodis, men ändå har jag bara gjort 2 sorter än, ska göra 2 till i morgon. Fina julklappspapper och så mina julgrupper, det är viktigt. Adventsstjärnor är oxå viktigt. Då blir det mys.

I kväll är Teddy på Vincontoret med jobbet. Jag och barnen har haft myskväll i soffan framför Göta Kanal. Och jag har börjat med detta:

Japp, presentinslagning! Så här blev de första tre...


Julshoppingen idag gick som smort. Var kul att vara i väg bara jag o Teddy för en gångs skull. Nu är alla presenter fixade, även om 3 stycken inte kommer förrän på måndag.
Och Teddy fick som han ville, han kommer att kunna fira jul, en matta är betälld! Dock INTE på Ikea!
I morgon har vi oxå alldeles ledigt, och då SKA jag torka golven, för nu är de såpass äckliga att man helst travar runt med skor inne. Kunde inte snön fått legat, hade spart så mycket jobb.

Rena golv eller inte, jul blir det ändå!
Postat av: Sara

Så resonerar jag också! Och alla som kommer och hälsar på en kommer ju för att hälsa på familjen och inte för att sitta i ett superrent hem! =)

Det viktigaste är att man har mysigt! Och inte stressar ihjäl sig för att sedan sitta i soffan på julafton och vara helt slut.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

2008-12-20 | 15:48:21
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Sara

Hur har du gjort för att få en perfekt knäck??? Kan du skriva det receptet också?

2008-12-20 | 15:49:05
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: