2008-01-29
09:47:01

Åh men suck bara...

Det  vet i faan vad det är Linus har, diarré ett par gånger på förmidagen o spydde en gång sent på eftermiddagen o sen inget mer. Får hoppas det bara va det o att ingen annan får det!

2 grejer har redan hänt idag:

1: Vi hade sparat ihop barnmatsetiketter från Semper o fick en digital fotoram, jättesnygg, den fick Amalia tag på i dag o fick under gåstolen. Själva tvskärmen är ok, men själva ramen som var i svart och plexiglas är väl inte fullt så snygg längre, något repig kan man säga...suck...det är sällan nåt "lever" mer änm ett par veckor här hemma!

2: Wictor har börjat blöda igen, så nu ska jag va på smådjurskliniken 11.40 o röntga prostatan på honom, billigt? Tror inte det va! FAAAN!!!!!

3: (blev en trea oxå) Stackars mamma som har fobi, liksom jag, för kräksjuka får va barnvaktåt alla barnen medan jag åker till vetrinären...

Och när i h****e ska jag hinna till Skövde o fixa dop och födelsedagspresent innan lördag?????

Men men...det är vår snart och då tror jag allt blir bra! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: