2008-01-04
10:08:35

Bröllopsplanering

Nu är jag på G, med bröllopet! Alltså inte mitt utan Tobbe o Anna-Carins. Vi ska ju va värdpar!
Tips på roligheter emottages tacksamt på [email protected] .
I går kväll satt jag i 2 timmar o hittade på grejer till en lek, jag o Teddy blev lite trötta o skrattade så vi kiknade till slut. Hade svårt att sova i natt o kom på ännu mer dumheter!Oj oj oj, det här kan bli kul!!

I natt ville Malan va vaken mellan 1 och 3, det var ju kul! Tryckte i henne en flaska välling i hopp om att hon skulle somna om, men icke...öhhh...Men vi sov till halv 9 i morse!
Nu borde nån åka o handla, det är fruktansvärt tomt i kylen...Ingen som handlat sen jul känns det som.Får ta mej i kragen o åka upp till stan. Det är så förbaskat kallt ute! Var ute för en stund sen o eldade lite kartonger och slängde in lite pelletssäckar. Fasen va det blåste snålt! Brrrrr....
Vi får ta på oss bra när vi ska till Stengärde o fira Rebecka ikväll!
Linus kapade av allt hår i går, eller snarare Therese kapade av det. Hela kalufsen borta, han blev jättesnygg! Maja blev oxå klippt, men bara topparna! Och hjullagret på v70:n är bytt! Fredrik låg en hel dag innan semestern i somras o kämpade med att byta hjullager på bilen, nu var samma lagret skit igen! Biltema....Nu blev det orginal, 1300 spänn dyrare, men hellre ett som fungerar. Så våra julklappspengar sitter bakom ett däck på bilen...suck...

Nähä, ska man ta tag i livet o ta sej till stan!? Borde ta en sväng förbi jobbet oxå kanske...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: