2008-01-11
10:43:19

Dagen efter!

I dag mår man sannerligen som man förtjänar...Blev kanske lite för mycket vin på gårdagens fest. Särskilt på förfesten. Det är STABILT att komma full på kyrkans personalfest!! Fick lite bläng, men skötte mej, tyckte jag!
Vi hade i alla fall jättekul, fick dansa linedance. Och trot eller ej men buffen bestod av idel GI-mat!!
Typiskt nog så krånglade Malan i nästan 2 timmar i natt...Men stackarn hade 40 graders feber i går kväll. Men hon kompenserade degtta genom att sova till 9 istället...Jag var bara uppe med Linus o fick i väg honom till bussen sen kunde jag lägga mej en timme till!! Maja var gullig o satt o titta på tv!
Nu har jag dammsugit och hängt en tvätt o längtar efter att jag o Malan kan gå o powernappa lite. Maja leker med Melvin. I kväll har jag LOVAT dyrt o heligt att va hemma. Nu ska vi ha myskväll hela familjen.

Måste berätta, Linus har lärt sej läsa o skriva! I tisdags kväll var mamma o pappa här och Inger o Håkan. Vi försökte få barnen i säng kl 20. Skolan startade ju dan efter. Svår lagda var de kan man säga...Rätt som det är kommer Maja upp med ett brev från Linus:
"Vafär får ja ite vara mä"
Lille skruttgubben, klart de fick komma upp en stund till. Hans första spontana lilla lapp!
I går gjorde han ett nytt försök, då stod det:
"Ja är ju stor faktist" MEn då fick Teddy dra en gräns, det blev läggning ändå!
Gullplutten börjar faktiskt bli stor!!
Nää, nu orkar jag inte skriva mer....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: