2008-01-15
13:48:28

Datasupporten på VÄG!

Idag har jag o Malan vart hos Veronica o Filippa och ätit frukost. Mysigt. Marie hämtade på dagis så jag behövde inte skynda mej hem. I eftermiddag kommer Stefan o Pauline. Jo, jag fick ringa in brorsan, blir tokig på att jag inte kommer in på försäkringskassans hemsida.... Så nu kommer han o ordnar in hela officepaketet, en rauter eller hur det nu stavas så vi kan ha trådlöst bredband. Det blir bra!
 Nu sover Malan o jag sitter på e-bay o våndas om jag ska ropa in en grej som Filippa ska få i doppresent. Det är ju om den hinner komma till den 2 feb...Hmmm, har skickat ett mail till säljaren i USA, men det är väl fel tid där just nu så jag har inget svar fått än...Får väl lugna mej!
Idag var Linus o Maja med i tidningen, från julfesten i Mobacken! Så söta så söta!
Postat av: carina

Vet du att jag bor nästan granne med Veronika?

2008-01-15 | 15:01:46
URL: http://sierra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: