2008-01-14
10:17:10

Kattskit och slajmiga grodor

Gissa vem som duschade hund i natt kl.3?? Hund som rullat sej i kattskit! Jo, jag!! Jäkla hundskrälle!
Men jag var ju ändå inne på den banan. Jag rengjorde avloppet i badrummet i går kväll.
 Endast iförd trosor :-) Stod o borstade tänderna när jag kom fram till att nåt inte stod rätt till nere i hålet i handfatet, petade med en tops. Nån hade stoppat dit en slajmig padda eller??Gläsh va äckligt!! Åh fy va de luktade sen då!!! Nä fy bövelen, det är nån annans tur nästa gång!
Men avloppet i köket skulle också behöva tas en omgång!

Vart o lämnat ett nytt urintest på Malan, det verkar bra nu. Och febern är borta. Nu är det tänderna som är jobbigt! Apropå tänder, ska med Linus till tandregleraren i eftermiddag, stackarn ska få tandställning! Men lika glad för det är han!
Förbannad på att jag inte kommer in med e-leg på försäkringskassan. Den nya datorn är så säker att man inte ens kommer in på sidan. Måste ju lämna in begäran om f-penning. Får väl ringa Mr Brother...
  Hej hopp så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: