2008-01-24
20:15:12

Ost & Broccolisoppa med pasta...

Denna delikata rätt bjöd jag min familj på i kväll! Det var mycket uppskattat faktiskt. Tro det eller ej!! Linus som trodde han skulle få sin tandställning idag fick bara ett par gummiband placerade mellan tänderna för att utvidga till nästa vecka då metallringar ska sättas dit. Men han var rätt nöjd ändå, det gjorde ju liiite ont i allafall.

Teddy har tagit ledigt i morgon, han är superförkyld, men tog hellre komptimmar än sjukskrivning i morgon...Hoppas han är lite pigg så han kan ha Malan o jag kan åka iväg o handla, vilket absolut behövs efter 3 veckors shoppingbantning:-)
Måste verkligen gå o köpa oljan från harmoniserien från Decleor. ÄR så torr så huden bara spricker vid vänster tinning...Ska försöka dra igång roaccutan behandlingen om en månad. Då lär jag bli ännu torrare, men nåt måste göras, är förfärlig i ansiktet just nu... Ju hemskare i ansiktet, ju mer smink vill man ha och ju sämre blir det. Pest eller Kolera. Har ju mineralsmink. Men när man är riktigt torr o fnasig blir det inte bra, så då åker vanlig foundation på...
Blir så förbannad att jag ska behöva se ut så här!!!! Avskyr när folk går o klagar att de råkat få en liten röd prick som de kallar finne på hakan, de vet fasen ingenting om hur det är att va sån för jämnan när man är nästan 30 bast!!!

I morgon är det i alla fall dags! Då ska klänningen beställas!!! Det blir väl den översta tror jag, ska kontrollmäta alltihop i går, tack vare tant röd som kom förbi idag så är jag inte lika svullen längre...
Spännande....


 Hittade en gosebild på Maja o morfar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: