2008-01-03
12:03:00

Semesterplaner för under 75 000:-

YES!! Malan sov över nattmålet! Första gången! Hon somnade vid 9 i går kväll o vaknade vid 6 i morse då Teddy gick upp o gjorde en flaska välling, sen sov vi till 9!! Hon krånglade lite i natt, men jag kämpade med nappen några minuter o sen sov hon igen!

Nu har jag o barnen stekt pannkakor, men jag är FÖR bra på att vända dem i luften, de vänder sej 2 varv så de hamnar på den stekta sidan igen...tillslut gick det och jag fick 998 poäng av Linus!

Tror faktiskt på allvar att decleors kräm hjälper, jag är mycket bättre i fejan efter en veckas användning, inte ilsket röd o inga nya blemor! Får offra lite julklappspengar o köpa oljan och nattkrämen oxå!

Malan håller på att få sin första bissing!! Så gulligt! Det var ju bra att det var slutammat nu då!

Linus ska åka till Filip o leka i eftermiddag, sen ska han till Lövbacken o kapa av sitt hårsvall. Kort ska det va nu! Snyft, inget rufs att gosa i längre...Maja borde kapa lite toppar oxå, får se hur det blir!

Jobbångest, jobbångest, jobbångest! Jag ville ju va hemma jättelänge! Jag är inte uttråkad än, det händer så mycket! Ska ju iofs bara jobba halvtid, men friheten är slut. Mitt jobb släpper man inte klockan 16, det finns med jämt, i tanken, i drömmen, i kläderna (kaffelukt) och i telefonen...Egentligen vore det lika bra att jobba heltid, enklast så. Men jag funderar på 60% istället för 50%, får så mycket komp o snåljobbet betalar ändå inte ut dem...Vad tror Linnéa??

Sommarens aktiviteter börjar bli spikade, fattas bara kapital!
* Daftö, strömstad
* Liseberg
* Sommarland
* High Chaparall
* Ängelholm med Tobias o Linda
* Gotland
* Bulgarien med Therese o Roger
* Harge, bara för att det är mysigt
* En sväng till Disneyland Paris

Nåja, det ska vi väl hinna på några veckor!! Eller?
 Vi gör en ny lista!

* Daftö, det har vi lovat
* Liseberg, har vi oxå lovat
* Kanske Ängelholm några dagar, vore kul.
Sen blir det väl en sväng till med husvagnen!
Vad tror Teddy? Ska vi spara lite mer på semesterkontot?

Nu ska vi äta pannkakor med massor av hallonsylt, Malan ska väl äta mozarella som vanligt, hennes favorit!
Postat av: Teddy

Nepp.
Alla pengar ska läggas på vapen:-)

2008-01-03 | 12:58:36
Postat av: Linnea

Snåljobbet betalar inte ut komp, se till att gå hem i tid!!!!!! Men jag saknar dej på jobbet! 50% eller 60% eller 99,03% eller 48,63%, vad gör det, krångla bara till det för mej så mycket det går!
Kram/din jobbarkompis Linnea

2008-01-03 | 19:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: