2008-01-16
21:30:33

semlepremiär

Jag fattar inte vad morsan menar..Vaddå hon bor granne med Veronica. Här har man 2 timmar på sej att träffa Veronica, lyckas få loss 40 minuter till iom att Marie hämtar på dagis. Men sen är det hungriga rovdjur som vill ha middag. Annars hade jag givetvis tittat förbi...

Dagen har förflutit i ett rasande tempo. Jag träffade Moa på jobbet o vi kollade schema framöver. Det ska nog lösa sej. Ska ev. va me o jobba på bröllopsmässan, servera kaffe till besökarna. Kommer ju in gratis oxå!!
Linnea frågade om att jobba i sommar på expeditionen. Givetvis! Det är bara Fredrik som måste få ledigt den ena veckan så löser det sej nog. Vi ska nog hinna åka på semester ändå. Från o med den 21 juli kan vi ha semester tills skolan börjar. Om det löser sej på jobbet vill säga!
Jag o Maja bakade semlebullar efter middagen. Sen kom Tobbe o Anna-Carin med bihang o fikade, men de fick ingen semla, näpp, knäckebröd fick de!! Stackare...Lagade den helt supergoda kycklinglasangen till kvällsmat. Herregud vad god den är!!!! Sen gjorde jag färdigt semlorna o Therese o Rolle kom, Tesan skulle klippa Teddy. Sen åt vi semla. Mums! Men Teddy ska ju envisas med att gegga med semlan i varm mjölk o kanel o socker...
Malan ha hattat med sömnen idag, men gottade till sej hos Rolle med en flaska välling o somnade sen.

Vi har kommit en bit på väg med bröllopet, mycket återstår, men vi har många kul grejer på gång. Hoppas bara brudparet tycker detsamma. A-C är så fruktansvärt nyfiken! Ha! Hon skulle bara veta!!!

Har läst ut 2:a boken i Milleniumtriologin av Stieg Larsson. Mycket bra! Nu måste jag ha tag i den sista boken!! Ska kolla på adlibris om den är släppt som pocket än.
Teddy har långhelg till helgen. Ska se vad vi ska hitta på. Linus ska på kalas i barnens hus på eftermiddagen. JAg funderar på att va med Linus i skolan på förmiddagen. Kunde va kul! På eftermiddagen kunde vi gå med Maja till Julius o fika, det älskar hon! Å vem gör inte det förresten! Kanske kunde få med mamma o farmor å fika. Skulle nog farmor tycka va kul! Ska ringa o fråga mamma!

Grattis förresten till Helena o Frank som förlovade sej i går i Thailand!!! Härligt!
Postat av: Sara

Halli hallå! Jag har den sista millennium-boken som cd-bok om det är intressant?
Dessutom lite kul bilder på två av våra vänner...

2008-01-17 | 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: