2008-01-02
22:21:09

Skrynkliga bröst och 3-kantsbh

My kind of fashion!!! Nya Hm katalogen är här! Jippie!!
 Vågade först inte öppna, rädd för att hitta en massa jag vill ha, öppnade ändå och hittade massor jag vill ha. det är verkligen min stil i år! Och tack gode gud att utsvängda jeans är tillbaka! Stuprör kunde jag aldrig ha! Såg ju ut som en elefant med tändsticksben! Ska ju börja jobba om en månad, behöver massa toppar, å det fanns ju massor av snygga till bra priser att slita på jobbet!
Men sen kommer man till bikinisidorna då...3-kantsbikini, vet i faan vem de är gjorda till, men mina bröst vill då inte va kvar i de där bh:arna. Trillar ju bara ur! Å så små minimala bikinitrosor, inget för de med bre häck som en lagårdsdörr! Faan, den som ändå vore smal!!
Hipsters föreslog Teddy, VA? Har han redan glömt videon från Gran Canaria semestern där jag går runt i bebispoolen med Maja iförd rödrandig hipstersbikini och halterneckbh. Herreguud, karln måste va blind! Såg ju fasen inte klok ut. Nä, enda sättet är att hålla sej ifrån stränder o pooler, så slipper man skämmas, i badhuset är det ok med baddräkt! Då döljs åtminstone de värsta delarna!!
Brasiliansk vaxning, vad tror ni om det!? Susanne har provat, ont som faan sa hon.Men smidigt! Säkert dyrt oxå!
Jaa, varför inte! Eller, nää, förresten, i gynställning är man ju redan där utlämnad, å sen ska nån rycka håren av en så man skriker. Vill man bli fin får man lida pin, åta bara helsike dessutom! Ska fundera ett tag till! Fast med mina inskränkta beachplaner så kan jag lika gärna strunta i det o inrikta mej på gym istället!
Måste få bort de där hemska handtagen runt höfterna. Låren kan jag leva med, överarmarna oxå, men höftpartiet...suck...
Borde hänga med Anna-Carin eller Linda på nåt pass. Men step up är verkligen inte min grej, koordination och en bräda, nej tack! Pump var min grej, det gick både jag o Teddy på, men vad jag sett finns det inte kvar längre. Men pilates verkar kul, core var ju svinjobbigt oxå. När jag gick på gymnasiet fanns nåt som hette HLM, (höft, lår, mage)det är ju precis vad jag skulle behöva + 1000 sit ups!
Maja sa något gulligt till mej häromdan, hon gör ju ofta det stumpan min.
"Mamma, vad skrynkliga dina bröst är" Mmm, tack tack!Ja, inte ser de ut som förr inte! Ammade sista gången (tror jag) natten till nyårsafton. Nu är den epoken slut...lite sorgligt faktiskt...För lilla fröken har ju inte slutat äta på nätterna för det, nu vill hon ha välling. Men iofs, ska ju snart börja jobba å då får Teddy ta henne på nätterna när jag ska upp, å då är det ju smidigt med välling. Men inte behöver hon äta på nätterna egentligen. Men vi har kämpat, men hon kämpar mer!! Enklare att ge mat än att försöka söva hungrigt barn i 2 timmar...

Nytt sätt att få tokig hund lugn förresten! 1 timma innan gästerna kom på nyårsafton fick han minst ett halvt kilo julskinka. Tokig hund, blev aningen lugnare hund o vi slapp tiggande hund vid bordet. Ikväll provade vi samma koncept, fast denna gång med prinskorv. Samma resultat och vi fick äta ifred!
"Året med kungafamiljen" sågs tillsammans med Marie, Melvin o Vilmer, Inger o Håkan. Med text såklart, barnen var heltokiga och Melvin dömde ut hela kungafamiljen. Han gillade inte kungen å sessan ville han inte ha!
Nu ska jag fånga in Emilia som är ute på sin kvällsliga springtur i Linus rum, sen är det jag, Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander som gäller! Jaja, Teddy ska få en gonattpuss också!
 Tjenixen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: