2008-01-27
21:24:38

Söndag kväll...

BVC Kerstin kommer hit i morgon för att göra BOEL test på Malan, så nu har jag gjort en titta-så-rent-och-snyggt-vi-har-hemma-hos-oss-städning...Spel för galleriet alltså. Men det blev för jävla bra i all fall. Ska bara damsuga (stavas damsuga med 1 eller 2 m egentligen?) i morgon, ingen idé idag, här är det nån jävel som går o strör ut skit o damm på nätterna verkar det som.

Vi har skickat iväg en massa kort för framkallning idag, de tar bara 19 öre styck på elgiganten, så vi skickade iväg 180 kort, och det gick på 35 kr...huga, hur ska vi klara det...:-)
T.o.m Håkan klarade av detta o fick iväg 300 kort.

 Vi har klarat oss bra från matlagning idag, Sjömansbiff hos Inger o Håkan och pannkakor till kvällsmat hos Linda o Tobias och Ella. Lilla Ella är ju helt underbar. Barnen hade jättekul o lekte.
Malan har vart gnällig ett par dagar, inte riktigt på humör, men nu fick jag se ikväll att det kommer en hörntand däruppe, trodde ju att framtänderna skulle komma först, men icke. Inte konstigt hon är sur. Hon somnade i bilen kl. 19 på väg hem från stan. Hon vaknade inte när vi kom hem, gött! Så hon sover för natten nu!

Tvättmedlet är slut, va trökigt sånt är. Har glömt köpa flera gånger. Jag som tänkt tvätta i morron, men jag får åka upp i morrn kväll o handla. Det är ju dans, innebandy o Teddys jaktmöte, på en o samma tid...suck...

Jag o Therese var ju uppe i stan i går, men jag hittade 2 t-shirtar bara, provade en bh igen, men nopp, det gick inte..Ska ta en tripp till Skövde i veckan o se om jag kan hitta nåt där. Vi åkte sen till Gate för att kolla på klänningar, men hittade inget i min smak, så idag beställde jag klänningen från USA. Hoppas, hoppas den passar o att den är så fin som den såg ut på bild. Får se i slutet på veckan! För med den fraktkostnaden så bör den komma fort!!

Var förbi hos farmor en sväng i går, goa goa farmor. Hon hade en massa choklad som hon stoppade i oss! Smaskens, tyvärr har hon väl redan glömt att vi var där...Vi hade bråttom o stannade bara en liten stund, barnen var besvikna, de tycker det är så kul att gå upp på vinden när farmor visar dem en massa gamla grejer, men det får bli en annan gång!

Nää, nu är jag riktigt trött, så nu ska jag borsta ansiktet och tvätta tänderna! Gonatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: