2008-01-09
13:10:28

Stackars Wictor!

Det körde ihop sej lite i eftermiddag! Wictor blöder från urinröret...Våra bäste vetrinärer har slutat här i stan o så jag fick ringa Falköping. Fick en tid kl.16, skulle ju ändå va i Fkp kl. 17.30, så jag får lämna Wictor hos mamma o pappa medans jag är på relaxen.
Undrar jag om det inte är prostatan, eller kanske urinsten? Jaja, det är ju vetrinärens jobb att utreda. Stackarn får ligga i hallen, han droppar hela tiden nu...

Jag har ätit en smaskig GI-lunch bestående av köttbullar o STOR sallad. I går kväll bjöd vi mamma o pappa på GI-kvällsmat, pappa var överförtjust...inte...
De fick kyckling och ugnsstekta grönsaker med tsatziki, skitgott, enligt mitt tycke!!
Nu ska jag packa lite badgrejer och ordna o dona lite. Barnen ska jag lämna in hos Marie vid 15, då hinner jag nog hämta baguetter och va i Falköping kl 16!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: