2008-01-19
14:49:29

STOOORM!

Det blåser idag!! Strömavbrott i 2 omgångar idag.
I går gick dan i ett. Jag var med Linus i skolan, det skulle jag kunna va många gånger! det var jättekul! En jättehärlig klass med helsköna ungar. Jag fick hjälpa till att förhöra läsläxan, de var jätteduktiga. Sen åkte jag o Linus o köpte present till Sebastian. Hem o åt, sen skjutsade jag upp Linus till stan till barnens hus o passade på att handla. Hem igen o hämtade resten av familjen o sen gick vi på Julius o fikade. Hämta Linus o sen hem! Han hade haft så kul så  han var genomsvettig! 
Sen var det myskväll med hemgjorda hamburgare och popcorn med madrasser på golvet o sen såg vi på Lets dance.

I dag är det ju storm som sagt. Sebastian har precis åkt hem efter att ha  vart hä'r hela dan. Det fick bli pizza till lunch eftersom det inte fanns nån ström. Gått förvånansvärt bra utan ström idag, det var en stund som pojkarna fick lite bryt, de ville spela playstation. Och då kom strömmen! Nu har jag hunnit tvätta håret o Teddy är nere i tvättstugan o stryker (kärringgöra) Maja kom in genom dörren, hon, Agnes o Melvin har vart ute på picnic i ovädret. Hon fryser. Ska gå o värma henne lite, sen ska vi göra oss iordning inför 60 årskalaset som Jenny o Mikael bjudit oss på!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: