2008-01-30
15:07:13

Stress stress stress!!

Ja kära nån vilken dag...

Klockan 7 skyndade jag mej upp o fixade mej i ordning, Linus hade haft spruttibangbang bajs igen o fick va hemma igen. Upp med barnen, frukost, kläder, tandborstning. Kl. 8.13 dagis med Maja o Melvin, 8.22 Släppte av Linus med en videofilm på bilprovningen, snodde en ipren där, hade glömt att ta en klockan 8.
8.29 släpper av Amalia hos Linda o Ella, no problemas. Klockan 8.57 är jag på mvc. Puh! Första etappen avklarad. Ipren hjälpte nog, jag kände i alla fall inget av spiralinsättningen!

9.20 på väg till Linda igen, hade gått bra med Malan. Fram till stan, apoteket 540 spänn för antibiotika till Wictor, satans hund...Möter upp Anna-Carin o Linda på torget, köper 2 par Foppatofflor till jobbet, hade svårigheter att välja färg, tog båda, svarta o cerise...
Snurrar runt på torget en sväng innan det är dags att åka till dagis o gå på Majas drop-in fika. Fikar o pratar, Malan sover i vagnen. Tar med Maja och Melvin o åker o hämtar Linus på bilprovningen. HEMMA!! Ja, det var kul att komma hem, INTE! Hundjävel har vaknat upp ur narkosen o käkat vällingpulver över hela hallen, slickat lite o klivit runt i hela huset...Så nu har vi klibbiga golv o grådaskig hallmatta. Såg ut som vi fått snödrivor i huset...
Slänga ihop lite mat, icas köttbullar o spagetti. Ska va i stan om 45 minuter igen. Linus har tandläkaren. In med tjejerna till Marie o gasen i botten. Kommer hem lagom till MAlan ska sova, ner i sängen o välling. Moa o Victor ska komma, fram med damsugaren o far runt ett par varv, försöker torka de värsta glägg-väling-fläckarna.
Nu skiter jag i´t! De får ta´t som det är!
Nu har Linus sarjat på mej i en kvart om han får ha datorn, herregud, han har ju en egen!!!
I kväll ska jag nog ta ett glas rött o slappna av lite!
Men guuud va jag vill ha de där pumpsen! Så jäkla snygga!!! Jag säger bara Maria Vuitton!
Postat av: Linda

Jag har nästan inga ärr alls men jag hade inte alls många innan jag började äta. Min acne kom tillbaka ett tag när jag var gravid och ammade. Inte så konstigt med tanke på alla hormoner som är i omlopp. På bilden jag har som presentationsbild så är jag jättetorr i huden för jag var mitt uppe i min behandling när den togs.

2008-01-30 | 15:14:34
URL: http://mittlivsomlinda.blogg.se
Postat av: Malin

Ojoj vilken dag=) Vad för hund har ni?

2008-01-30 | 15:24:39
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: