2008-06-22
22:29:41

GÄÄÄSP!

Sov länge idag, min tur att få sovmorgon! Vaknade kl 9!! Visst, jag vet, 9 är väl ingenting för många. Men när JAG vaknar o ser att kl är 9 får jag nästintill panik. SOVA SÅ LÄNGE???? Men jag somnade först kl 1 på natten och Malis var vaken minst 2 gånger och hunden blev törstig vid 2 o ville ha vatten. Sen vaknade Malis vid 6, då gick Teddy upp med henne, gulle dej!!

Nu har vi avslutat dagen med en totalspeedad 1-åring. Vi var på Robin´s dop i eftermiddags och Malis somnade på vägen hem en stund, så hon gick igång här i kväll och var helt omöjlig!! Vi försökte sitta i soffan och se på "Baronessan" och äta världens godaste pastasallad med en helt galen unge! Tur att Baronessan är på danska så den är textad!!

Robin´s dop var förövrigt jättefint, en tjej sjöng en sång om en liten prins och till kaffet var det prinstårta! Synd bara att våra barn alltid ska höras och synas mest i kyrkan... Vi glömde dock kameran hemma, annars kunde ni fått se på lillprinsen!

Nu sover alla barn, hund och jaaa, Teddy oxå...vi drack ett glas vin till maten...
I morgon ska jag till IKEA!!!!!!! Jag har världens bästa jobb ibland, för där får man åka till IKEA på arbetstid!! Super duperbra! Ska köpa en barnstol, kartonger, lådspärrar (så vi slipper ha paraplyer i lådorna) och lite annat smått o gott, kanske hittar nåt som passar när vi ska göra om rummen!
Förutom allt som ska handlas till jobbet då!
Ska försöka masa mej i säng nu!! Kram o Gonatt!

Freja och nåt Miffo från yttre rymden...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: