2008-06-21
19:58:32

hemgjord pizza

Så här på midsommardagens kväll är vi redan trötta på potatis. Hemgjord pizza får det bli. Den står i ugnen och börjar dofta härligt. Malis är lagd och de andra två är möra efter gårdagen, de har redan käkat sin pizza och har slängt sej vid tv:n. Vi ska nu sitta i LUGN och RO och avnmjuta kvällsmaten. Jag är helt supertrött i huvudet... Det har vart full fart hela dagen, Malis har bara sovit 1 timme på hela dan, och den timmen tillbringade jag i köket...Dumt!

Vi håller på att möblera för fullt, kollar hur möblerna ska stå och har hittat resterande handtag till det stora vitrinskåpet som ska ut på blocket. Håller som bäst på att tömma det skåpet, det är STORT! Och fullt av en massa grunker och grejer. Hur mycket ska man spara? Man vill ju inte bara slänga hela sitt gamla liv! Omoderna saker kan va lite kul att spara i en kartong, speciellt för barnen för att se vilka fula saker mamma och pappa hade förr!

Nu är maten klar! Det doftar ljuvligt! Ska det bli ett glas vin till kanske? Jaa, jag tror det!
Postat av: Sara

Åh, vad nyfiken jag blir på ert nya hem! En fika snart kanske? =) KRAM

2008-06-21 | 23:33:45
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Det klart vi ska ta en fika!! Var ju hur länge sen som helst! Vi är hemma alla kvällar framöver, tyvärr har vi ju inte semester än på ett tag!

2008-06-22 | 13:54:05
URL: http://magulli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: