2008-03-13
21:16:22

Hudmottagningen...

Nu har jag vart på hud i skövde. Jag säger bara SUCK!!
Fick recept på roaccutan och en licensansökan till läkemedelsverket att lämna på apoteket...
Alltså fick jag inga mediciner med mej hem, först ska läkemedelsverket godkänna mej som användare av roaccutan innan jag kan få ut den på licens som icke godkänt läkemedel...lååååångbäääänk....

Tidigast måndag är det klart. Sen ska jag börja med 2 tabletter om dan för att varje månad trappa upp med en tablett för att efter 5 månader va uppe i 6 tabletter om dan. 6-8 månader ska behandlingen ta.
Jag kommer bli extremt torr i hyn, främst i ansikte. Läpparna kommer spricka sönder, antagligen kommer jag blöda näsblod. Tötthet är oxå vanligt. Men skulle jag börja känna mej deppig eller på nåt sätt annorlunda måste jag ta kontakt med hud direkt.

Har med andra ord ett spännande halvår framför mej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: