2008-05-21
17:31:30

Hudmottagningen

Hart idag varit på hudmottagningen på återbesök (300 spänn, men fick äntligen frikort till nästa gång).
Katarzyna heter min läkare, hon är bra, fast det är ibland svårt att förstå henne. Hon, liksom jag, är mycket nöjd med resultatet. Jag trodde att man bara skulle köra nån månad till nu, men icke, minst 8 månader till för att riktigt värka ut skiten ur kroppen!! Man vill ju inte ha tillbaka den förbáskade rosacean!
Men jag står kvar på dosen 30 mg/dag 1 månad till pga utslagen jag fått på armar. Det tar ett tag för kroppen att vänja sej vid dosen.Meningen är att jag ska va uppe i minst 70mg/dag om ett tag! Undrar hur jag mår då!?
Som det är nu då så är jag:
*ständigt förkyld pga att jag är infektionskänslig
*ständigt sårig i näsan pga skörare slemhinnor
*uttorkade läppar pga av samma orsak
*torra ögon
*utslag på underarmarna, men lindras med salva
*hes och torr i halsen pga av torra slemhinnor

MEN!
Jag har ingen rosacea och allt det andra är ju tillfälligt och inte kroniskt!!

Han ser ut att ha BÅDE rosacea och snorig näsa, det är värre! Helt klart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: