2008-05-06
20:47:01

Slappig dag!

Har mått lite mysko sen i går! Började med att jag blev helt yr i skallen på jobbet i går kväll. Kände mej för övrigt pigg, men det bara snurrade, precis som när man är skettfull! Fredrik fick köra hem mej, vågade inte ta bilen. Hemma la jag mej i soffan, helt slut! Somnade vid halv 11 o sov hela natten till nästan halv 8. Men har vart jätteslö o trött i dag med. Vet i fasen vad det är!?
Linus har vart hemma idag från skolan, han vaknade i natt med feber. Men nu är han pigg igen. I dag på eftermiddagen åkte jag o barnen o mormor till Falköping o skulle hitta skor. Men inte då! Linus hittade ett par men inte Maja. Men en massa sommarkläder hittade vi!
Hemma i Tidaholm hittade vi ett par fina skor till Maja, dock inte till det priset jag hade velat...
Vi ska beställa från skopunkten! Hade ingen aning om att man kunde beställa därifrån, men det kan man!

Nu är reklamen slut, nu ska jag se på Ugly Betty igen!!
Kram!
Postat av: Sara

Fy vad läbbigt! Hoppas det går över - det är ju så himla läbbigt att ha yrsel!

Hittade skor på skopunkten - men bara en varning: en del skor fick jag köpa storlek 30 på och en del storlek 32. Så de var lite olika i storlekarna... Men det kanske är Malins fötter som är konstiga =)

Kram

2008-05-06 | 22:09:35
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Man får väl mäta då... Men håller med, ibland är det helknas med storlekarna.

2008-05-07 | 16:39:22
URL: http://magulli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: