2008-05-02
11:44:47

Teletubbies är här...igen...

Så var det dags för teletubbies perioden. För tredje gången!
Kolla in henne!
image147

Slappar gott i fåtöljen!
image148

Jag för egen del väntar mer på Astrid Lindgren perioden! Då kan man ju sitta med o kolla i alla fall!!

Tinky Winky...ja kära nån!
Postat av: Sara

Ja, man undrar om det gjorts någon undersökning på hur hjärntvättad man blr av att titta på teletubbies...hihi! Fastnar totalt själv också - så jag vet inte riktigt vad det säger om mig... Hehehe!
Min favorit är solen!

2008-05-02 | 14:47:27
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Marie

Mmm, solen har varit alla tre barnens favorit! MAlan blev förtjust oxå!

2008-05-02 | 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: