2008-11-22
08:25:09

Kalas!

På tisdag fyller våran Linus 8 år! I morgon blir det barnkalas. Jag räknade och när vi kom över 30-strecket så valde vi att vara på jobbet. Där kan barnen röja bäst dom vill! Så Teddy har bakat bullar, jag har bidragit med chokladbollar och mamsen har bakat Mums Fillibaba och Kolakakor. Sen blir det glasstårta. Skulle vilja hitta på nån kul lek eller promenad, men har inte kommit på nåt bra än...Förslag? (Inte för avancerat...)

Om en stund ska jag och Malisen upp till stan och fixa lite grejer på ICA och sen gå till Lindex och köpa lite kläder till Flinusen. 3 par byxor har nämligen hål på knäna, och det har de fått inom loppet av 3 veckor. Vad gör de på rasterna i skolan !?
Men nu ska vi äta lite frukost och jag ska läsa tidningen!
Hörs sen! Kram!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: