2008-11-05
06:51:50

Linus rum

Nu har jag dragit igång i Linus rum. Han har tröttnat på bubblor och flygplan, så nu river vi tapeter!
Jag älskar de tapeterna, just för att de är så lätta att dra ner. En vägg drar man lätt ner på 15 minuter! Annat än i matrummet i somras, det tog en vecka att få ner de tapeterna!
Så, lite före-bilder!

Det satt en bård i Linus rum när han var liten, med små kaniner på, när han blev större så skulle vi ta bort den, men det var omöjligt, så vi målade den lite käckt i stället. Jävlar vilket jobb det var att måla alla dessa små bubblor i olika färger. Höll på hur länge som helst! När det var klart åkte vi till IKEA för att köpa en säng, då higttade jag dessa gardiner som matchade så otroligt bra!!
Men, nu ska det bort alltså :-(

Även den här skapelsen i form av ett flygplan försvann, kan ni tänka er vilken konstnär jag är!!
Postat av: carina

Du, Linus det blir nog jättebra i ditt rum när det blir färdigt. Du kan väl fundera lite på det där med sängen, jag och morfar kanske kan snickra en!!!

Nej, jag skämtar bara vi kanske kan köpa en till 8-årsdagen.

2008-11-05 | 14:11:17
URL: http://sierra.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, jag ÄLSKAR det där flygplanet! Ska ni verkligen ta bort det? =( snyft!

KRAM

2008-11-05 | 22:16:23
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: