2008-10-17
16:04:53

Bla bla bla

Krångel med internet, så ett helt inlägg jag skrev igår försvann...
Så är det här ute i bushen!
Nu har jag hämtat alla busbarn på dagis o fritids och vart på ICA och fredagshandlat. Om en timme ska jag iväg och jobba 1 timma, kul en fredagkväll. Men så är det med det!
Teddy ska iväg och stycka älg...Så himla mycket fredagsmys blir det väl inte idag!
I morgon hoppas jag att jag kommer iväg till Skövde, vill gå i affärer o bara ha det gött! Får se om det blir så!
Linus och Maja ska på Hallowenparty i morgon så deras kläder ska ses över (vilket antagligen blir samma timme som de ska iväg...) Agnes fyller 7 år på söndag och i morgon fyller Filippa 1 år. Men henne firar vi nästa lördag! Det blir så jobbigt för Fredrik om vi firar 1-åringar på vardagar...När Filippas storebror fyllde 1 år var vi där en torsdagkväll, tror aldrig jag sett Teddy så full nån gång. Han och Robert delade typ på en whiskey...Så nu tar vi det säkra före det osäkra och väljer en lördagkväll;-)
Mycket blaha blaha i det är inlägget! Trevlig fredagkväll på er!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: