2008-10-27
22:23:21

Dagen som varit!

Nu har snart alla vart sjuka här hemma (dock inte jag *peppar peppar*). Majas feberattack gick över redan i går eftermiddag. Men i morse var det Linus tur att få feber och huvudvärk. Riktigt hög  feber! Han har sovit sen kl 16...
Han är jätteledsen. För i morgon var det tänkt att han skulle med på höstlovsresa till Borås för att gå på "navet" (exprimentum), gå på bio, Wall-E och käka på mc donalds. Men han får vara hemma medans Maja får åka...Stackars Stackars Linus! Men vi får ha mysdag i morgon jag och Linus, själva. Amalia ska ju till dagis.

Nu ikväll har jag vart på rabdidoparty hos Sara. Det var Jenny som höll i partyt, så det var kul att träffa både Sara och Jenny och en och annan kändis. (Jo, det är sant, där var en riktig kändis!!!!) Nyfikna va??? ;-)
Skulle ju inte köpa nåt, men det blev julkläder till flickorna. Kanonfina!

Nu ska jag gå och lägga mej och läsa. Håller på med Mari Jungstedts böcker, läser bok 2 just nu. Bra böcker! Lättlästa men lite naiva ibland. Och man undrar om det lever några människor på Gotland efter alla dessa mord.  Men bra läsning är det!

Så Godnatt på er! Hoppas ni andra ställt om er till vintertid, det har inte vi...05.20 vaknade hela familjen i morse...öhhhh...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: