2008-09-21
17:01:58

70-TALSFESTEN, Vimmelbilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har vi haft fest!! Här kommer partybilder!
Tyvärr hann inte jag o Teddy ta så mycket bilder, men efter att jag öppnat mina presenter så blev det endel kort tagna.Jag fick nämligen en digital systemkamera av Teddy och barnen, Inger o Håkan och Marie o Richard! JIPPIE!!
Titta och njuuuut!

Här sjunger jag (iklädd mammas brudklänning från -78)tillsammans med Robban "Stad i ljus", ni ser på Marie och Veronica i kanten hur bra vi lät....
Men kolla här, vilka fans vi har:

Vi hade liveband kvällen till ära! Får jag lov och presentera:
 "On line"

Mikael, Mikael och Peter. Så himla bra!!! Tack grabbar för ett skönt gung!

Endel tyckte jag var lik Carola Häggqvist, men den här mannen var helt klart Jesus himself!

Till vänster har vi kvällens bäst klädde! Joakim!!! Som fick en dvd med "Tillsammans"
Susanne hade oxå gjort sej snygg, men hon tillbringade en lång stund av kvällen på en parkbänk...;-)

The King fanns i flera upplagor, här är en! Foxy hade fixat till en skön ABBA-look!

Givetvis var det San Fransisco till välkomstdrink! Som käre far tog hand om...

Mor och Far (mamma hade snyggare glasögon på sej på festen, men hon bytte dem efter ett tag!) Av dem och Brorsan med familj fick jag en shoppingweekend i Göteborg!! Härligt, nu kommer inte Teddy undan, nu blir det Jul på Liseberg!
Ska skriva mer om festen sen, men nu måste jag väcka Malisen!!
Tack alla för en fantastisk fest och för alla fina presenter!!!
Postat av: Sara

TACK Marie för en underbart rolig fest! Det var bara sååå kul, och du hade jobbat så mycket med att fixa det där extra!!! Det var kanon - dukningen, maten, utställningen av grejer osv.

SUPERBRA!

Och snygg var du också!

KRAAAAAAM (kommer bilder på min blogg också - dock med mobilkvalitet)

2008-09-22 | 06:52:38
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: Jenny

Snyggingar!

2008-09-23 | 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: