2008-09-08
12:09:53

Faan i helvete!!!

Ursäkta språket. Men FAAN!!!!!
Jag har missat tiden till Hudmottagningen idag. Av nån anledning så har jag trott hela tiden att det var kl 14 jag skulle dit. Men för en stund sen (11.35) tittade jag på lappen för att vara säker!

10.50

VA????
Vad har jag fått 14 i från???????????????????????????????????

Kanske har jag fått psykiska men av medicinen iallafal.......................................
Postat av: Sara

Tror mer på "mamma-ludd"... INte lätt att hålla koll på alla grejer och tider man ska på!

Hoppas du får en ny tid snart! KRAM

2008-09-08 | 20:07:56
URL: http://www.fnissis.blogspot.com
Postat av: lindy

Gissa om den där bitchen i telefonen på hud satt och pratade om dig på fikarasten typ- här kommer hon och tjatar till sig en tid och så dyker hon inte ens upp, dagens ungdom, ja säger då det. ha ha ha

2008-09-08 | 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: