2008-09-13
21:48:12

Personalresan!

Oj vad upptagen jag vart ett par dagar. Lördagkväll är det nu och jag har jobbat i 10 timmar. Har knappt sett familjen sen i tisdags...Men i morgon är jag ledig. LEDIG!!!!!!
Ja, resan till Lysekil är över. En mycket lyckad resa om jag får säga det själv!

Lisa och Lena, 2 av reseledarna!

Linnea, Jojje, Stefan, Moa och jag! Och det HÄR fick vi att äta:

Krabba var inte min grej, den var så "sörjig" innuti, bytte bort den mot en havskräfta, bytte även bort musslorna mot några räkor :-)

Så här konstig blev Moa efter ett par öl....

Glada grabbarna Nippe och Björnis!

Walle stackarn som blev beskylld för att ha svalt en megafon.
Vi festade på till halv 3 på natten. Trots att vi blev tillsagda vid ett flertal tillfällen att dämpa oss. Hur dämpat kan det bli med 15 personer i ett hotellrum...Kul hade vi iallafall!

Jennie dricker sambuca, tog bilden något förtidigt innan kanelen sprakade...
Ja resan var skitkul! Avslutar med en riktigt pittoresk bild från Grundsund!
Postat av: Sara

Haha, roliga bilder! Och vilken mat-tallrik! Jag hade gärna hävt i mig alltihop!

Kram på er! och tack för dina kramar!

2008-09-14 | 19:56:00
URL: http://www.fnissis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: