2009-08-23
20:21:53

Lite paus, helt oavsiktligt...

Frida lurade mej till att inhandla Twilightböckerna.
Fick mitt bokpaket i torsdagskväll, nu söndagkväll är jag inne på 3:e boken. Ni fattar va??
Är innesluten i en liten värld full av vampyrer och varulvar. Fast nu i 3:e boken är jag lite besviken faktiskt, trodde nog att det skulle ha hänt liiite mer i deras förhållande. Nu fattar man ju att det inte kommer bli så förrän i 4:e boken...Bla bla bla, ska inte förstöra för er som inte läst böckerna.

I helgen har vi gjort vår sista husvagnssmester för i år. Vi hade helpension hos Veronica och Robert, Tack snälla ni för allt gott och för en jättetrevlig helg!! Var så mysigt att krypa in i husvagnen efter att ha suttit och tjötat halva natten tills det bara var gäspningar som kom ur våra munnar ;-)

Annars har det vart lugnt här, min lediga fredag tillbringade jag med ovanstående böcker...Borde gjort lite annat, men det gick inte att sluta!
Ny jobbvecka, och jag hoppas den blir lugnare och "lättare" än den förra;-)
Postat av: Sara

Ja, snacka om att man fastnar i de böckerna!!!!

Är också i trean nu. Läste tvåan på ett dygn. Helt sjukt egentligen!

2009-08-24 | 21:15:48
URL: http://fnissis.blogspot.com
Postat av: Maritha

Hmm... Jag har gått och funderat på om jag ska köpa de bäckerna eller ej... Rekommenderas alltså?

2009-08-26 | 17:36:51
URL: http://maritha.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, de rekommenderas!! Visst finns det böcker som är bättre, men de här är skrivna på ett sånt sätt att man inte kan sluta! Det är pang på hela tiden, inte massa tjafs runt omkring, även om jag just nu önskar att historien skulle gå mer framåt...

2009-08-26 | 21:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: