2009-08-27
21:24:41

Litet smärre utbrott!

Faan va jag är trött på mej själv!!! Tjock och fet och dålig karaktär!
Visst, jag är jätteduktig som kör styrketräning, men det hjälper ju inte så mycket om jag inte slutar muffla i mej allt möjligt mums!
Satan!!!
Jag skyller på Moa (gillar ju att skylla ifrån mej)
Om inte Moa är på jobbet så kan jag stålsätta mej, men när hon är där så är det kört, nämnas bör att Moa är 175 lång och är super supersmal, fast hon äter mer än mej.
ORÄTTVIST!!!!!!
Nu ska inte Moa bli lessen, det är inte hennes fel, bara mitt!
Förlåt Moa.... Dumma mej! Jag är bara avundsjuk!

Endel dar så tänker jag:
-Äh va faan, jag lever bara en gång, jag ska allt få unna mej, skita i att jag väger några kilon för mycket.
Nästa dag:
-Varför ska jag behöva se ut så här?  Jag vill oxå kunna ha storlek 38
(åtminstone 40...)
Jag ser ju för h****e gravid ut! Och det är jag INTE!!!

GAAAAAAAAHHHHHHH!!!!






Postat av: fg

Såja, lung o fin nu

2009-08-28 | 10:59:10
Postat av: Cissi

Hej!

Du är jättefin som du är bara så du vet! :) Men visst finns d dagar när man känner så, jag me... Man måste ju trivas med sig själv. Typiskt kvinnligt tror jag...:) Sätt inte upp för höga mål det brukar jag göra och så skiter sig alltihop... Det är en väldigt bra början med styrketräningen, den ger resultat men d klart att det tar ett litet tag innan du får Karl-Alfred-muskler. Hehe..Du är ju jätteduktig som tränar å hur hinner du med allt??? Det ska skjutsas barn på div aktiviteter, läxor sköta allt hemma, ni renoverar o umgås med era vänner. Så :"Lugn o fin nu" KRAM

2009-08-28 | 16:19:26
Postat av: Marie

Tack Cissi för värmande ord:-)

Idag känns det inte lika jävligt faktiskt, det går upp och ner...

Hinner och hinner...Jag är nog rätt bra på att prioritera mej själv, annars skulle jag inte orka resten.

KRAM!!

2009-08-28 | 21:46:05
Postat av: Sanna

Alla tänker nog mer än en gång som du! Du är nog den mest aktiva människan jag vet, medalj till dig! Ses snart! ;D

2009-08-29 | 13:42:59
URL: http://easychoises.blogspot.com
Postat av: Marie

Tack Sanna ;-) Men aktiv...??? Nja, hm, jag är ju en ganska lat människa, men samtidigt vill jag ju att saker och ting ska hända hela tiden!

2009-08-30 | 08:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: