2009-08-26
21:23:09

Veckan!

Den här vecka är fullspäckad såpass tillvida!

Det har vart dansstart, föräldramöte i skolan, föräldramöte på musikskolan, gympapåsar,badkassar, och massor av läxor. Min träning har fått stryka på foten tyvärr. Hoppas jag kan komma dit på fredag eller lördag. Men iofs ska jag jobba hela helgen. Men jag bara MÅSTE dit!!!

I morgon verkar det som att min gamla BMW ska säljas, kankse kunde komma iväg och träna efter det...

Vad har hänt annars då? Tjaaa...Idag har jag extraknäckt lite på begravningsbyrån, kul omväxling!

Amalia har dopdag idag och firade den med sin faddermamma och ena faddersyster på kvällen när vi var på möten! Amalia var helnöjd, hon fick hårband och spännen och en bok av sin goa fadderfamilj!
Freja! Amalia får komma tillbaka en dag då du är hemma!

Nu har vi snabbgjort läxor, betalt räkningar och ätit onyttig överbliven pizza till kvällsmat...urrrrk...Nu väntar 3:e twilightboken på mej, den har inte gått lika fort att komma igenom, jag är sååå trött på kvällarna ju!

Nu ska jag klå Teddy i Guitar Hero innan jag lägger mej bara. Hahahaha!!! (jag är kass...)
Postat av: Sanna

kan komma & träna lite på GH ! Sen ska du nog kunna klå honom, höhö

2009-08-26 | 21:29:28
Postat av: Marie

Ja tack! Blir superirriterad och skyller givetvis ALLTID på gitarren!!! Dessutom har jag så kort lillfinger (skyller jag på alltså...)så jag kan bara spela med 3 tangenter.

2009-08-26 | 21:55:52
Postat av: Sara

Är färdig med tredje boken nu och väntar på att den fjärde ska dimpa ner i brevlådan... ;-)

2009-08-27 | 22:13:25
URL: http://fnissis.blogspot.com
Postat av: fg

Dessa satans böcker!

Främjar inte samlivet precis:-D

2009-08-28 | 10:57:31
Postat av: Marie

Fnissi, 3:e utläses om en liiiten stund, 4:an väntar redan i bokhyllan :-)



fg: Fnys... Du vet ju att jag älskar dej ändå! Ju mer jag får läsa, desto fortare är jag klar ;-)

2009-08-28 | 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: