2009-12-10
15:55:58

Cinema secrets

Låter som jag har hemligheter på bion, men icke. detta handlar om den absolut bästa foundation jag någonsin använt!! Cinema Secret!
Köpte en burk för ca 2 år sen, använde den jämt!! Tills jag började med mina mediciner mot rosacea och valde att inte sminka alls under en tid. Den lilla burken glömdes således bort och upphittades för ca 2 veckor sen i badrumsskåpet:-)
Var bara lite lite kvar, och nu är det snart slut.
I går fick jag tag på Lena som säljer detta underbara undersmink och nu får jag snart en ny burk!!
300 pix för en liten liten yttepytte burk, men den räcker lätt i mer än ett halvår!
Den täcker ALLT utan att bli minsta lilla spricka eller flammig. Man kan lägga på precis så mycket man vill och innehåller inga mineraloljor, vilket annars täpper till porerna och inte passar för min känsliga hud. Används jättemycket av proffssminkningar vid filminspelningar i USA.
Postat av: l

Hej!! vilken färg är det du använder??

Jag tänkte på den gula större burken.

vet inte vilken av dem jag ska beställa på hemsidan!



MVH

2010-08-28 | 20:53:49
Postat av: Marie

Hej!

Jag använder bara den lilla burken med foundation. Den heter ultimate foundation och jag kör en ganska ljus nyans 505-31. Den är för ljus på sommaren, men då brukar jag å andra sidan inte använda foundation och gör jag det så använder jag mineralsolpuder ovanpå.

2010-08-29 | 10:28:41
Postat av: Pue

Hej!



Googlade på Rosacea Roaccutan o fann dej.

Jag ringde igår hudläkaren - Västervik - så jag ska dit den 22/3 :D

Förhoppningsvis påbörja Roaccutanbehandling (nr3!)



Iallafall. Funkar det dära pudret eller?

Jag smörjer mej med div krämer för jag blir torr spec på näsan, men ÄNDÅ blir det som "sprickor" då jag har mineralpuder eller vanliga sånadära, va heter de, foundation (?), rinnande iaf.

Mineralpudret funkar ibland, men nja, tycker ändå jag ser för "pudrad" ut.



Skitsamma hur mycket det kostar ;) funkar det :) ????

Kan man prova det nånstanns tro?? INNAN man ev köper :)??



O du, kollade igenom dina bilder.

Fanns en, före o efterbild... efterbilden från 2/12 2008 har du nåt puder på dej där :S ??

Eller har JAG oxå chans o bli SÅ normalt vacker?!?!?



JÖSSES viiiilken skillnad!



Minns inte hur JAG såg ut då jag åt Roaccutan första gången, typ 2000 nångång. O tog inte kort på den "tiden" ;) Minns att jag blev bättre, men inte hur.



Kul att det funkade för dej iaf :)



Är det lika bra i dag i hyn?



Hälsn. Pue

2011-02-08 | 09:27:59
URL: http://seppanen.blogg.se/
Postat av: lii

hej! vilken färg på foundationen använder du?? tex under vintern då du är blek.

Antar att du använder en med gul nyans?



Tänkte också köpa en då jag lider av samma problem som dig!



Just nu är jag väldigt blek då jag hållit mig inne under sommaren.



Svara gärna på min mail om du vill:)



2011-08-12 | 14:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: