2009-12-21
20:02:44

Håhåjaja!!

Inte mycket bloggande här inte!!
Gjorde faktiskt ett mobilinlägg i lördags, men det verkar ju inte ha dykt upp....

Fattas i julklappssäcken gör nu bara en lite blomma till Farmor, annars är allt klart, ska slå in några prylar bara.
Det mesta från Ica är oxå inköpt, vi satsar på julegröt, jansson, skinka och köttbullar i år, det får räcka!

Har vart och hämtat den sista julklappen till barnen idag, vågar inte säga vad det är här, men de andas kan jag säga........

I morgon är det jobb, men på onsdag är jag ledig, sen jobbar jag julaftons förmiddag och juldagens morgon, sen är det ledigt och då blir det packning.
100 par vantar är inköpta, underställ, varma strumpor och rånarluvor finnes. Fredrik har i kväll bakat bullar så vi har nåt till oboyen:-)
Känns som vi satsar mer på resa än jul i år, men vi har å andra sidan firat jul sen 2:a advent så vi pyntade huset!!

Nu måste jag få Amalia i säng så hon orkar dagis i morgon!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: